Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 10:15 - Няма ненаказано добро!...
Автор: hellsmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4428 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Джордж бил служител в английска поща. Работата му се състояла в това, да обработва писмата с нечетливи адреси. Един ден точно преди Коледа намерил на бюрото си писмо, просто адресирано с треперлив почерк: "До Бог". На плика нямало друг ориентир, затова служителят отворил писмото и прочел:
"Мили Боже,
Аз съм 93-годишна вдовица на държавна пенсия. Вчера някой открадна портомонето ми. В него имаше сто лири, които бяха всичките ми пари. Ще взема пенсия отново едва след Коледа, а за празника бях поканила двама приятели на обяд. Сега няма с какво да купя храна и да ги посрещна. Нямам семейство, към което да се обърна за помощ и ти си единствената ми надежда. Можеш ли да ми помогнеш, Боже?"
Джодж се разчувствал и бидейки човек добросърдечен, закачил копие от писмото на дъската за съобщения в офиса. Колегите му също били трогнати и успели да съберат помежду си 95 лири. Изпратили ги на старата дама кеш в пощенски плик и останалата част от деня работили окрилени от мисълта, че са направили едно добро.
Коледата дошла и отминала. Пет дни по-късно в отдела за сортиране се озовало още едно писмо, просто адресирано "До Бог". Пощальоните нетърпеливо се скупчили около Джордж. В писмото пишело:
"Мили Боже,
Как мога да ти се отплатя за това, което направи за мен? Благодарение на щедростта ти, можах да предложа прекрасен обяд на моите приятели. Прекарахме чудесно, разказах им за невероятния ти подарък и даже нашият енорийски свещеник е извън себе си от радост. Между другото, липсваха пет лири. Мисля, че са тези крадливи пощенски служители."
Джордж не можел да не си спомни мисълта на Оскар Уайлд:"Няма ненаказано добро."




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За жалост..
21.12.2010 10:30
...наистина на доброто често се отвръща със зло.Иначе поздрави за добрата притча :)
цитирай
2. анонимен - Няма ненаказано добро!...
21.12.2010 10:36
Мъдро и вярно :)
Имали сме подобен случай - не като служители в английските пощи, а като отговорни и добросъвестни куриери в Еконт Експрес ...

За радост на всички, от чантата на Клиента - по негови думи с много пари, GSM-и, лични и служебни документи, не липсваше нищо :)

Еее, наложи се човека да си спомни, къде е похарчил преди това 100 лв. ...
Запазеният касов бон реши "спора" :)

Весели празници!

П.П. И един съвет!
Изисквайте документ от търговците при покупка - той винаги може да Ви потрябва :) :) :)
цитирай
3. crosspoint72 - Хубава притча!
21.12.2010 10:43
Поздравявам те!
цитирай
4. hellsmile - . . . наистина на доброто често се ...
21.12.2010 10:46
анонимен написа:
...наистина на доброто често се отвръща със зло.Иначе поздрави за добрата притча :)

Мерси и весели празници!
цитирай
5. hellsmile - Мъдро и вярно :) Имали сме подобен ...
21.12.2010 10:46
анонимен написа:
Мъдро и вярно :)
Имали сме подобен случай - не като служители в английските пощи, а като отговорни и добросъвестни куриери в Еконт Експрес ...

За радост на всички, от чантата на Клиента - по негови думи с много пари, GSM-и, лични и служебни документи, не липсваше нищо :)

Еее, наложи се човека да си спомни, къде е похарчил преди това 100 лв. ...
Запазеният касов бон реши "спора" :)

Весели празници!

П.П. И един съвет!
Изисквайте документ от търговците при покупка - той винаги може да Ви потрябва :) :) :)


Ще запомня да изисквам:)Весели празници и на теб!
цитирай
6. hellsmile - Поздравявам те! Мерси и весели ...
21.12.2010 10:47
crosspoint72 написа:
Поздравявам те!


Мерси и весели празници!
цитирай
7. pokerface72 - Не съм съгласен!
21.12.2010 11:00
Аз съм християнин и вярвам, че направиш ли добро, то ти се връща и това е много безсмислена притча!
цитирай
8. hellsmile - Аз съм християнин и вярвам, че на...
21.12.2010 11:03
pokerface72 написа:
Аз съм християнин и вярвам, че направиш ли добро, то ти се връща и това е много безсмислена притча!

Ще оставя този коментар, защото всеки има право на мнение:)
Все пак искам да ти кажа, че ми звучиш като много много наивен човек.
цитирай
9. анонимен - Поздрави!
21.12.2010 11:06
Много ми хареса!Весели празници и продължавай да публикуваш такива интересни истории!
цитирай
10. hellsmile - Много ми хареса!Весели празници и ...
21.12.2010 11:07
анонимен написа:
Много ми хареса!Весели празници и продължавай да публикуваш такива интересни истории!

Ще опитам.
Весели празници и на теб!
цитирай
11. анонимен - "Доброто ще дойде оттам, от ...
21.12.2010 15:12
"Доброто ще дойде оттам, от където не го очакваш" /съжалявам, че не помня източника/. Не става дума за бабата, а за пощальона, пък като се позамисля малко, май и за нея се отнася .Лично на мен ми се е случвало. Поздравления за притчата, весели празници и здраве и късмет на всички.
цитирай
12. hellsmile - "Доброто ще дойде оттам, от ...
21.12.2010 20:50
анонимен написа:
"Доброто ще дойде оттам, от където не го очакваш" /съжалявам, че не помня източника/. Не става дума за бабата, а за пощальона, пък като се позамисля малко, май и за нея се отнася .Лично на мен ми се е случвало. Поздравления за притчата, весели празници и здраве и късмет на всички.

Наистина е малко двусмислено.Весели празници и на теб.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hellsmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62282
Постинги: 10
Коментари: 27
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930